راهنمای خرید کپسول آتش نشانی در تبریز

خرید کپسول آتش نشانی در تبریز
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اگر به دنبال خرید کپسول آتش نشانی در تبریز هستید، حتماً می‌دانید که نمایندگی‌ها و مغازه‌های فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در تبریز، در خیابان خاقانی مستقر شده‌اند. اگر در تبریز سری به مغازه‌های این خیابان بزنید، خیلی زود متوجه خواهید شد که کپسول‌های آتش نشانی در انواع مختلف و تاریخ تولیدهای متفاوت در این فروشگاه‌ها موجود هستند. البته، منطقی است که کپسول‌های آتش نشانی نو در تعداد بالا در مفازه‌های قدیمی پیدا نشوند، زیرا اغلب افراد ترجیح می‌دهند که کپسول‌های خاموش‌کننده را مستقیماً از تولیدکننده و با قیمت مناسب تهیه کنند. اگر شما هم قصد خرید کپسول آتش نشانی در تبریز را دارید، ادامه مطلب راهنمای خرید کپسول آتش نشانی در تبریز را از دست ندهید.

خرید کپسول آتش نشانی در تبریز

خرید کپسول آتش نشانی در تبریز

استفاده از کپسول آتش نشانی در آتش‌سوزی‌ها موجب به حداقل رساندن اثرات مخرب و زیان وارده خواهد شد. نباید فراموش کنیم که تأثیر کپسول آتش نشانی زمانی مطلوب خواهد بود که کپسول مورد استفاده کارآمدی لازم را برای نوع حریق مورد نظر داشته باشد و همچنین، طرز کار با آن را بلد باشیم. با توجه به گستردگی و تنوع کپسول‌های آتش نشانی، نداشتن اطلاعات کافی و عدم آگاهی از اطلاعات درج‌شده بر روی بدنه کپسول، ممکن است دردسرساز باشد. اما برای خرید کپسول آتش نشانی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

بیشتر بخوانید: انواع کپسول آتش نشانی

راهنمای کامل خرید کپسول آتش نشانی در تبریز

برای خرید کپسول آتش نشانی در تبریز، بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

محل استفاده کپسول آتش نشانی

اولین گام برای انتخاب یک کپسول آتش نشانی مناسب، انتخاب نوع کاربری آن یا مشخص کردن مکان مورد استفاده کپسول است. بهتر است بدانید که کپسول‌های آتش نشانی انواع مختلفی دارند و هر کدام برای خاموش کردن یک گروه آتش خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس شاید بهتر باشد که قبل از اقدام به خرید کپسول آتش نشانی، با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید کپسول مناسب را با توجه به نیازتان تهیه کنید.

انواع کپسول‌های آتش نشانی عبارتند از:

  • کپسول آتش نشانی CO2
  • کپسول آتش نشانی پودر و گاز
  • کپسول آتش نشانی آب و گاز
  • کپسول آتش نشانی بیوورسال

وزن کپسول آتش نشانی

برای خرید کپسول آتش نشانی، بهتر است پس از مشخص کردن موارد استفاده کپسول آتش نشانی، بر همین اساس، وزن کپسول مورد نظرتان را انتخاب کنید. کپسول‌های آتش نشانی در وزن‌های مختلف از ۲ کیلوگرم تا ۵۰ کیلوگرم در بازار موجود هستند و شما می‌توانید از بین آن‌ها کپسول مناسب را انتخاب کنید.

کپسول‌های آتش نشانی بزرگ ( ۱۲ تا ۵۰ کیلوگرم) برای استفاده در مراکز تجاری، صنایع و کارخانجات مناسب هستند. اگر به دنبال خرید کپسول آتش نشانی برای منزل هستید، بهتر است یکی از کپسول‌های کوچک، اسپری خاموش‌کننده بیوورسال و یا خاموش‌کننده دستی تدبیر را انتخاب کنید.

قابلیت حمل آسان کپسول آتش نشانی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کپسول آتش نشانی که در هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید، قابلیت حمل آسان آن است. از این رو، متخصصان سعی می‌کنند که کپسول‌های آتش نشانی را به گونه‌ای طراحی و مهندسی کنند که در عین قابلیت حمل آسان، وزن کمی داشته باشند. باید اشاره کنیم که در همین راستا، برای کسانی که جهت حمل و نگهداری کپسول‌های معمولی با مشکل مواجه هستند، شرکت تدبیر اقدام به طراحی و تولید خاموش‌کننده‌های دستی برای اولین بار در ایران کرده است که در کنار قابلیت پرتابل و استفاده راحت، سرعت و قدرت بالایی را برای مهار انواع حریق از خود نشان می‌دهند.

معرفی نمایندگی انحصاری کپسول بیوورسال در ایران

معرفی نمایندگی انحصاری کپسول بیوورسال در ایران

کپسول بیوورسال از جمله تجهیزاتی است که جهت مقابله با حریق، از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین فناوری‌های روز دنیا در طراحی آن بهره برده شده است. این نوع کپسول‌ آتش نشانی به صورت فوق مدرن تولید‌شده و برای اطفای انواع حریق بسیار کارآمد و مفید است. کپسول بیوورسال از خاموش‌کننده‌‌هایی با عملکرد عملیاتی ایده‌آل و رضایت‌بخش با قدرت بسیار بالا به صورت حرفه‌ای است.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این کپسول خاموش‌کننده، قابلیت آن در محصور کردن گازهای هیدروکربن است که این امر به نوبه خود، به جلوگیری از بازگشت شعله و مشتعل شدن دوباره آتش کمک می‌کند. علاوه بر این، خاموش‌کننده بیوورسال می‌تواند گازهایی که در طی آتش‌سوزی به وجود می‌آیند و قابل اشتعال هستند را خنثی کرده و به این طریق، با جلوگیری از بروز حوادث بزرگ‌تر، سطح ایمنی را به میزان چشم‌گیری افزایش دهد. چنین قابلیتی به افزایش ضریب امنیت جانی آتش نشانان نیز کمک می‌کند.

از کجا کپسول آتش نشانی بخریم؟

کپسول‌‎های آتش نشانی متعددی از برندهای مختلف به وفور در بازار موجود هستند، اما یکی از بهترین انواع آن‌ها، کپسول آتش نشانی بیوورسال است. با توجه به کیفیت و عملکرد عالی خاموش‌کننده‌های بیوورسال، تقاضا برای خرید آن بسیار زیاد است و همین امر باعث شده تا افراد سودجو، محصولات نامرغوب و فیک خود را با نام بیوورسال به بازار عرضه کنند.

گروه تولیدی و صنعتی تدبیر، به عنوان تنها نماینده انحصاری و رسمی محصولات بیوورسال در ایران، کپسول‌های آتش نشانی بیوورسال را با ۵ سال خدمات پس از فروش و برگه اصالت کالا به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که تمامی کپسول‌های آتش نشانی بیوورسال تحت عنوان برندهای دیگر تقلبی بوده و بهتر است که این کپسول را از تنها نماینده رسمی این برند آلمانی در ایران، گروه تدبیر، خریداری نمایید تا با خیالی آسوده به جنگ آتش‌سوزی بروید.

سؤالات متداول خرید کپسول آتش نشانی در تبریز

برای خرید کپسول آتش نشانی در تبریز به کجا مراجعه کنیم؟

خیابان خاقانی تبریز بورس انواع کپسول‌های آتش نشانی است. اما بهتر است که کپسول آتش نشانی را از تولیدکننده برتر تجهیزات ایمنی در استان تهیه کنید.

چرا برای خرید کپسول آتش نشانی در تبریز، تدبیر را انتخاب کنیم؟

تدبیر یکی از ۳ تنها تولیدکننده مورد تأیید سازمان آتش نشانی است که در کنار تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا به بازار داخلی و بازارهای منطقه، خدمات شارژ کپسول را نیز به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

نمایندگی فروش کپسول آتش نشانی در تبریز کیست؟

از مجرب‌ترین و معتبرترین نمایندگی‌های کپسول آتش نشانی می‌توان به شرکت تدبیر با بیش از دو دهه سابقه درخشان در عرصه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تولیدی و صنعتی تدبیر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید…